Koltai Róbert főszereplésével egy karácsonyi reklámfilm készült. A filmet Magyarországon kívül még nyolc országban fogják leadni.
A Deutsche Telekom idei nemzetközi karácsonyi tenderét a Magyar Telekom és a DDB Budapest reklámügynökség kampányötlete nyerte, ennek köszönhető a Koltai Róbert főszereplésével létrejött kisfilm.
A Magyar Telekom idei karácsonyi kampányában a törődés és a személyes találkozás értéke kerül a középpontba – írja a Kreatív Online.
A kampány célja, hogy bemutassa, a digitális eszközök milyen sokat segítenek a járványidőszak alatt a kapcsolattartásban, de az is, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy mennyire fontos a személyes találkozás is. A karácsonyi kampányfilm a törődés fontosságát hangsúlyozza.
Koltai Róbert a kisfilm főszereplője, aki az unokájának a lehető legnagyobb karácsonyi ajándékot szeretné megvenni. A film vége garantáltan könnyeket csal a nézők szemébe.
Fotó: Facebook/koltai.robert.szinmuvesz/Takács Gergely