A szivárvány színei maradnak, de a párok eltűnnek a #loveislove kampányból – derül ki a Coca Cola által szerda délelőtt kiküldött közleményben.
Ismeretes, hogy a fideszes Boldog István a hétvégén bojkottra szólított fel mindenkit, amiért a Coca-Cola azonos nemű párokkal is reklámozza üdítőitalát. Később a Hit Gyülekezete is kiakadt a Coca-Cola új plakátján és petíció aláírására buzdítottak.
A cég szerda délelőtti közleményében megírta,
új plakátokkal hirdetik a #loveislove kampányukat.
A szivárvány színei maradnak, de a párok eltűnnek a #loveislove kampányból.
Ma kezdődik a Sziget Fesztivál, ezért elérkezett az idő a találkozásra a #loveislove kampány főszereplőjével, a kizárólag a fesztiválon kapható, különleges és limitált szériás termékünkkel. Mától a Szigeten és a hirdetési felületeinken is a szivárvány címkével ellátott 0,5 literes palackos Coca-Cola és Coca-Cola zero áll a középpontban
– írják a közleményben.
Ezek lesznek a régi plakátok helyett:
A 24.hu megkereste a Coca-Colát, hogy a felháborodás miatt változtattak-e a marketingen, vagy eredetileg is így tervezték. A cég közölte a lappal, hogy a kampány a Sziget indulásával a második szakaszába lépett, szerdától a Szigeten és a hirdetési felületeiken is a szivárványos címkével ellátott 0,5 literes palackos Coca-Cola és Coca-Cola zero áll a középpontban.
A kampányt eredetileg is így tervezték.
A Coca-Cola a hét elején a támadások ellenére ragaszkodott a plakátokhoz – írja a HVG.
A Coca-Cola akkor azt írta,
a cégnél hisznek abban, hogy „mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Hiszünk abban, hogy mind a hetero-, mind a homoszexuálisoknak joga van azt a személyt és úgy szeretni, ahogy nekik a legjobb”.