Technikai okok miatt a dkvejegy.hu felületen keresztül történő vásárlásokról az értesítő e-mailek nem érkeznek meg, a vásárló által megadott e-mail címre – figyelmeztet a DKV, de hozzáteszik, ennek ellenére a vásárlás vélhetően így is sikeres volt.
Mint írják, amennyiben az utasok a Simple Pay rendszerétől megkapják a sikeres fizetésről szóló értesítést, az már sikeres vásárlást jelent. Az utazási jogosultságot a DKV Zrt. rögzítette.
A dkvejegy.hu felületén regisztrált vásárlók a “Korábbi vásárlásaim” menüpontban tudják leellenőrizni, hogy sikerült-e megvenni az áprilisi bérletet.
Az utazási jogosultság lekérdezésére egyébként az okosmegállók “Érvényesség ellenőrzés” menüpontján keresztül is lehetőség van. Ehhez az igazolvány számát kell megadni.
A technikai hiba miatt a DKV Zrt. elnézést kér a bérletvásárlóktól, annak elhárításán munkatársaink dolgoznak.