Hétfő óta vesztegel Dublinban egy csapat magyar utas, miután a Ryanair törölte a járatukat, de nem igazán segít nekik a hazajutásban.
Hétfő este kellett volna Budapesten landolnia azoknak a magyar utasoknak, akik még mindig az ír fővárosban várják, hogy valahogy hazajuthatnak. A Ryanair ugyanis törölte a járatukat, de nem biztosított számukra helyet más gépein.
Az atv.hu szerint az utasok kedden már sírva kérték a légitársaság ügyintézőit, hogy segítsenek nekik hazajutni, a cég azonban
egyelőre csak szállást biztosított nekik, és kaptak fejenként egy-egy 5 eurós kupont.
Azt a tanácsot kapták, hogy délután csekkoljanak be a repülőtéren, hátha lesz valamelyik gépen üres hely.
A csatornának nyilatkozó ügyvéd szerint járattörlés esetén a légitársaság az utas döntése alapján vagy visszafizeti a repülőjegy árát levonások nélkül, vagy pedig ingyenesen átfoglalja az utas számára legkedvezőbb, legközelebbi járatra. Salamon András azt is hozzátette, amennyiben a várakozási idő több mint két óra, úgy a légitársaság köteles gondoskodni az utasok ellátásáról: frissítőkkel, és étellel is. Abban az esetben, ha a várakozás hosszú időt vesz igénybe, esetleg éjszakába nyúlik, akkor pedig szállodai elhelyezésről is gondoskodniuk kell.